Horari transport escolar curs 2024-2025

Horari transport escolar 2024-2025

NOU: 19-09-2024 Canvi d’horari bus de Porreres

L’alumnat d’ESO, de batxillerat, d’CFGB  i cures dematí pot fer ús del transport escolar línia de Cales i Son Macià:

7:00h Cala Murada, ma4010 (entrada Cala Murada) Cala Murada, Via Europa (aturada bus).

7:10h Cales de Mallorca, Eurocalas parada bus TIB.
Cales de Mallorca, Passeig Manacor aturada bus TIB.
Cales de Mallorca, Passeig Manacor amb c/ Sa Mola.
Cales de Mallorca, Apts. Màlaga.
Cales de Mallorca, c/ Aucanada amb c/Espalmador (aturada bus).

7:40h Son Macià, c/ Fangar (aturada bus).

NOU: l’alumnat de batxillerat, d’CFGB  i cures dematí de Porreres, Montuïri i Vilafranca pot fer ús del transport escolar:

07:10h Porreres TIB Ronda de l’estació 1

07:10h Montuïri Av. Es Dau

07:15h  Montuïri C/ Constitució (s’hostal)

07:25h Vilafranca Avinguda escoles 3, 9, 15

El bus de batxiller de Montuïri, Porreres i Vilafranca surt del centre cap als pobles a les 15h

Per pujar al bus serà imprescindible tenir i portar el carnet. El vos farem arribar durant la primera setmana de classe una vegada hàgim actualitzat la foto al gestib.

Recordau que és requisit per a l’alumnat d’ESO utilitzar el transport escolar, com a mínim, un 70% mensual dels trajectes d’anada i tornada.