Curs 2024-2025: Convocatòria de beques Erasmus+ per a l’alumnat dels CFGS

Convocatòria de Beques Erasmus +

El programa Erasmus és un programa europeu que subvenciona diferents accions. La relacionada amb formació professional D’EDUCACIÓ SUPERIOR són l e s estades de l’alumnat per a la realització de pràctiques en empreses (mòdul de FCT) o centres de treball d’un altre país europeu. Aquesta participació en el programa se denomina Mobilitat d’estudiants per a pràctiques.

Persones destinatàries

Alumnat matriculat a l’IES Mossèn Alcover en el CFGS d’Educació infantil, d’Integració Social o Higiene Bucodental, que hagi de realitzar la Formació en centres de treball (FCT) en el curs 2024-25.

Termini de presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds serà del 15 d’octubre al 21 d’octubre del 2024 , ambdós inclosos.

Documentació

Convocatòria de les beques Erasmus+ per als alumnes dels CFGS. Curs 2024-2025.

Sol·licitud de participació en el procés de selecció.

Declaració d’intencions i compromís de la mobilitat de pràctiques a l’estranger (FCT).

El projecte  EuroFP Balears 8 2024-1-ES01-KA121-VET-000211500 està cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut d’aquesta publicació és responsabilitat exclusiva del (nom del centre educatiu) i ni la Comissió Europea, ni el Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (*SEPIE) són responsables de l’ús que pugui fer-se de la informació aquí difosa.